Ik ben Jesse aka mountain.
ik speel al om en nabij 5 jaar r6 op pc en sinds bèta op ps4.
ik zoek een nieuwe uitdaging in het spel en ben altijd gefascineerd geweest van de comparatieve kant van siege en wil hier op ontdekken in gaan.
Ik ben 21 jaar spreek Nederlands en Engels.
ik kan in principe altijd online mits ik moet werken ik heb een flexibel contract en werk 3 a 4 dagen in de week de andere dagen kan ik zoizo de hele dag en anders kan ik voor of na werk komen.
Mijn ambitie is om beter te worden in de game op het competitieve aspect.
en verder om in toernooien te gaan spelen en het liefst zo hoog mogelijk.
Verder samen met mijn team alles te geven om alles uit ons te halen.