Ik ben een r6 speler die al vele uren in het spel heeft zitten en zoekt naar meer. Ik heb wel eens een paar onder 18 tournamenten gespeeld en hier ook 1 van gewonnen, ik ben alleen niet verder gegaan vanwege mijn drukke agenda.
Ik verwacht veel en sta hier helemaal open voor ik heb veel doorzettingsvermogen en sta open voor kritiek.